top of page

יום קניות עם מעצבת פנים

יום קניות מתחיל עבור הלקוחות ועבורי הרבה לפני שנקבע ביומן או מתרחש בפועל. הוא מתחיל בהנחת הקו הראשון בתוכנית, בלוח ההשראה בפינטרסט (עליו אכתוב בקרוב) ובחלומות של הלקוחות. נפגשים בבוקר בנקודת המפגש הראשונה, אני תמיד מצויידת ברשימת קניות מפורטת ובתקציב לכל פריט ופריט. אני אוהבת לשמור על התקציב שהוגבל ואני עושה זאת ע"י הכנה מקדימה ומצד שני מרשה לעצמי לחוות את הגילוי של פריטים יחודיים ולהתרגש יחד עם הלקוחות שלי.

לכו עם הלב - ספה מקטיפה ירוקה

יום קניות מוצלח הוא יום שבאמת קונים בו (כן, כן...), זהו לא יום של בדיקות, טיולים והשוואות.

מטרת יום הקניות היא לקדם את הלקוחות בתהליך העיצוב של ביתם. אני מכבדת את זמנם של הלקוחות ואת זמני שלי ועל כן אני מגיעה מפוקסת וממוקדת מטרה, אני מאמינה שמעצבת טובה יודעת לנטוע בלקוחות שלה תחושת ביטחון ולהוביל אותם לבחירות הנכונות.

בחירת אקססוריז

לפני מספר חודשים יצאתי ליום קניות עם לקוחות מקסימים שלי, יום לפני מתקשרת אליי הלקוחה כדי להזהיר אותי שקשה לה לבצע החלטות ובחירות, תמיד קיימת תחושה שיש טוב יותר, יפה יותר, זול יותר, מכירות את התחושה הזו? היא ממש ניסתה להכין אותי לכך שאני לא אצפה שנקנה משהו מחר. הקשבתי ונתתי מקום לחששות שלה, כשסיימה הסברתי שאכן תמיד יש יפה יותר וטוב יותר והכל יותר ויותר ויותר אבל מחר אנחנו קונות! הסברתי שאם יהיו דברים בהם נתלבט נשמור אותם לסוף ונשקול ונבדוק אבל שצריך לצאת מנקודת הנחה שזהו יום שבו סוגרים דברים ולא להפך. והכי חשוב הסברתי שזו בדיוק הסיבה שהם שכרו את שרותי, אני אכוון ואדריך לעשות את הבחירות הנכונות, בשביל זה אני כאן.

בחירת טפטים

יום הקניות הגיע והיה הצלחה ענקית, לפעמים השד הרבה יותר גדול ממה שאנחנו מדמיינים.

ככל שהעמיק היום סימנו V ועוד ועוד ליד רבים מהפריטים. בסיום יום הקניות הלקוחות היו מרוצים, נרגשים ומלאי ביטחון בבחירה שלהם. גם היום שהדירה מוכנה וכל הפריטים מסודרים במקומם הם לא מתחרטים על דבר ואוהבים את כל הפריטים שליקטנו.

לקוחות חמודים ומרוצים בסיום יום קניות מוצלח

טיפים ליום קניות מוצלח:

1. לכו עם התחושות שלכם, תתרגשו, תידלקו על דברים ואל תוותרו על פריט מיוחד שממש אהבתם (גם אם חורג מהתקציב, קצצו במקום אחר).

2. הכינו רשימה של פריטים שנשארים איתכם, צלמו אותם ותמדדו אותם. זה יעזור לכם לשלב איתם פריטים חדשים.

3. הכינו לכם רשימת קניות מסודרת ותחליטו מה התקציב לכל פריט.

4. חלקו את רשימת הקניות, מה מהפריטים ניתן לרכוש באיקאה בעלות נמוכה יותר.

5. דעו מה מידות הריהוט המקסימליות על מנת שלא תקנו פריטים שלא פרופורציונלים לחלל.

6. לכו בכוונה לקנות, לא רק להתסכל.

7. לדעת מה אתם "לא אוהבים" זו חצי עבודה ויכול לעזור לכם להתפקס.

8. רכשו גם פרטי אקססוריז יפים ומיוחדים, הם אלו שיהפכו את ביתכם למגוון ומעניין.

9. אין כמו אהבה ראשונה.

10. מעצבת פנים טובה יכולה לסגור לכם את כל הקצוות מהעמדת הריהוט בחלל, מידות, פלטת צבעים וראיית התמונה השלמה. כל אלו יהפכו את יום הקניות שלכם למעולה!

בחירת ריצוף לחדר רחצה

אני מזמינה אתכם לעקוב אחרי ימי קניות נוספים ובכלל אחר שגרת היום שלי כמעצבת בעמוד האינסטגרם והפייסבוק שלי ולהנות מהשראה רבה.


פוסטים אחרונים
ארכיון
  • Pinterest - Black Circle
  • Facebook Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page