top of page

פלטת צבעים

לפני כחודש צילמתי דירה שסיימתי לעצב לאחרונה, את הסיפור שלה אספר בפוסט אחר, אבל מה שהעיצוב של הדירה הזו חידד לי הוא כמה בחירה של פלטת צבעים מכנסת ועוזרת ללקוחות שלי להעביר לי בקלות איזה עיצוב הם אוהבים ורוצים. בחירת פלטת צבעים היא ממש אבן יסוד חשובה בתהליך העיצוב והיא אחד הדברים הראשונים שאני נדרשת להבין ולתרגם לעיצוב כולו.

פלטת צבעים מתוך האתר המופלא

כיצד באה לידי ביטוי פלטת הצבעים בעיצוב

האתר Design seeds מציע מגוון רחב של פלטות צבעים, אתם יכולים לחפש לפי צבע, עונות השנה, קולקציות מוכנות ועוד. האתר הזה מציע לכם שילובים מוכנים כך שאינכם צריכים לשבור את הראש אלא רק להרגיש מה נעים לכם, מעביר את האווירה שאתם רוצים, מה אתם אוהבים.

פלטת צבעים בפרוייקט נוסף לקראת סיום

לקוח מאתר Design seeds

,מנורה תלויה על גבי קיר כחול

.מתוך פרוייקט לקראת סיום בהוד השרון

כרית שנבחרה בהתאמה לפלטת הצבעים

כלי נוסף לבחירת פלטת צבעים הוא לבחור תמונה, טקסטיל, טפט, רהיט כל מה שמדליק אתכם.

מתוך אותו החפץ ניתן לשאוב את פלטת הצבעים. לפעמים חדר שלם שאני מעצבת הוא נגזרת של טפט או פריט שהיה הדבר הראשון שנבחר ומשם כל העיצוב התפתח.

הטפט נבחר וסביבו נבנה ככל העיצוב ופלטת הצבעים.

לשועלים הכתומים שודך הצבע הכחול

והם כל כך מחמיאים זה לזה.

אני ממליצה שבשלב ההתחלתי של חלימת החלומות שלכם לעיצוב הבית לעצור ולבחור פלטת צבעים, היא תעזור לכם להתפקס, לעשות בחירות נכונות וליצור הומוגניות ושפה ייחודית לבית שלכם.

פלטת הצבעים יכולה להכיל גם 20 צבעים, או שלכל חדר תיהיה פלטת צבעים אחרת אבל חשוב שהיא תעמוד לנגד עינכם בבחירות הרבות שתצטרכו לעשות בעיצוב הבית.

ממליצה גם להשתמש בצבעים בהיררכיה מסויימת למשל, צבע או שניים יהוו את כתמי הצבע הדומיננטים והשאר נגיעות שהולכות ומתמעטות עד לרמה שאוכל להשתמש בצבע מסויים רק לידיות או לאביזרים.

עם אותה פלטת צבעים אני יכולה לעצב כמה בתים שונים, בסגנונות שונים אבל עדיין יש לי עמוד שידרה שמוביל אותי לאורך כל הדרך ומהווה את החוט המקשר של כל עיצוב שאעשה.

מזמינה אתכם לעמוד הפינטרסט שלי, יש שם תקייה ייעודית לכל הקשור לצבע ופלטות צבעים

מוזמנים לעקוב אחריי שם וללכת לאיבוד בים ההשראה.


פוסטים אחרונים
ארכיון
  • Pinterest - Black Circle
  • Facebook Black Round
  • Instagram - Black Circle
bottom of page